יום רביעי, 9 במרץ 2011

דוגמניות מסלול בנפילות הכי מצחיקות בעולם!

אני לא ממש בטוח מה הוא כל כך מצחיק לראות מישהו נופל, אבל אני יודע שאני פשוט לא יכול להתאפק וצחק בזמן מסתכל סצנות כאלה. וזה אפילו יותר מצחיק כשזה קורה למישהו שלא רק העבודה היא ללכת ולא למעוד וליפול!

catwalk fails01
catwalk fails02

catwalk fails03


catwalk fails04
catwalk fails05
catwalk fails06
catwalk fails07
catwalk fails08
catwalk fails09
catwalk fails10
catwalk fails11
catwalk fails12
catwalk fails13
catwalk fails14
catwalk fails15
catwalk fails16
catwalk fails17
catwalk fails18
catwalk fails19
catwalk fails20
catwalk fails21
catwalk fails22
catwalk fails23
catwalk fails24
catwalk fails25
catwalk fails26

5 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אבל מה לעשות זה חלק מעבודה שלהם

    השבמחק
  2. אווי וואי יש שם דוגמנית ( שהיא לא ממש נראת כמו דוגמנית )

    השבמחק
  3. זה שכולם רואים לה את התחתונים בטעות זה ממש לא מצחיק וזה מגעיל ממש אם אתם צוחקים מזה!

    השבמחק
  4. טוב לדעת שגם דוגמניות,עם כל היופי והחן שלהן, הן גם בני אדם. אני לא צוחקת מהפוסט כמו שאני מוצאת בו נחמה שכולנו אותו דבר :)

    השבמחק